Dosje javnega naročila 000486/2023
Naročnik: CENTER ZA USPOSABLJANJE, DELO IN VARSTVO DOLFKE BOŠTJANČIČ, Draga, Draga 1, 1292 Ig
Blago: DOBAVA MEDICINSKEGA, RAZKUŽEVALNEGA IN SANITETNEGA MATERIALA v obdobju 1.4.2023 - 31.12.2025 - ponovitev postopka za neoddane sklope v prej izvedenem postopku
ZJN-3: Odprti postopek
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 85.083,97 EUR
* V kolikor gre za okvirni sporazum je lahko vrednost oddanega naročila drugačna.
   Za več informacij glejte obvestilo o oddaji naročila (razdelek II.1.7).

JN000486/2023-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 31.01.2023
JN000486/2023-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 23.03.2023
JN000486/2023-ODL01P1 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 03.04.2023
JN000486/2023-ODL02 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 21.04.2023
JN000486/2023-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 25.05.2023
JN000486/2023-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 09.06.2023
JN000486/2023-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 09.06.2023
Zahtevek za revizijo

    JN000486/2023-C01 Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) 2023/S 101-310097

Oddelek I: Javni naročnik

Direktiva 2014/24/EU
I.1 Ime in naslovi
CENTER ZA USPOSABLJANJE, DELO IN VARSTVO DOLFKE BOŠTJANČIČ, Draga
Draga 1
1292
SI
Ig
Slovenija
Anteja Ožbolt
anteja.ozbolt@center-db.si
+386 14202625

Internetni naslovi
https://www.center-db.si/

I.2 Skupno javno naročanje
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Socialno varstvo


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: DOBAVA MEDICINSKEGA, RAZKUŽEVALNEGA IN SANITETNEGA MATERIALA v obdobju 1.4.2023 - 31.12.2025 - ponovitev postopka za neoddane sklope v prej izvedenem postopku
Referenčna številka dokumenta: 4300-04/2022
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33000000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
DOBAVA MEDICINSKEGA, RAZKUŽEVALNEGA IN SANITETNEGA MATERIALA v obdobju 1.4.2023 - 31.12.2025 - ponovitev postopka za neoddane sklope v prej izvedenem postopku
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
II.1.7 Skupna vrednost javnega naročila (brez DDV)
Vrednost: 71.749,05 EUR
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: Material za aspiracije
Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33100000
33700000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
DOBAVA MEDICINSKEGA, RAZKUŽEVALNEGA IN SANITETNEGA MATERIALA v obdobju 1.4.2023 - 31.12.2025 - ponovitev postopka za neoddane sklope v prej izvedenem postopku
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: Zaščitna očala
Številka sklopa: 4
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33100000
33700000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
DOBAVA MEDICINSKEGA, RAZKUŽEVALNEGA IN SANITETNEGA MATERIALA v obdobju 1.4.2023 - 31.12.2025 - ponovitev postopka za neoddane sklope v prej izvedenem postopku
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 3

II.2.1 Naslov
Naslov: Vizirji
Številka sklopa: 4a
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33100000
33700000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
DOBAVA MEDICINSKEGA, RAZKUŽEVALNEGA IN SANITETNEGA MATERIALA v obdobju 1.4.2023 - 31.12.2025 - ponovitev postopka za neoddane sklope v prej izvedenem postopku
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije


Oddelek IV: Postopek

IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma.
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
Številka objave: JN000486/2023-B01
Številka obvestila v UL: 2023/S 023-064049
Datum odpošiljanja izvirnega obvestila: 27.01.2023
IV.2.8 Informacije o prenehanju dinamičnega nabavnega sistema
IV.2.9 Informacije o zaključku javnega razpisa v obliki predhodnega informativnega obvestila


Oddelek V: Oddaja naročila

Sklop 1

Številka sklopa: 1
Naslov: Material za aspiracije

Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
25.04.2023
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 3
Število prejetih ponudb MSP-jev: 3
Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 0
Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0
Število elektronsko prejetih ponudb: 3

Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Ne
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
SANOLABOR, podjetje za prodajo medicinskih, laboratorijskih in farmacevtskih proizvodov, d.d.
Leskoškova cesta 4
1000
SI
Ljubljana
Slovenija

Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 47.073,00 EUR
Skupna vrednost naročila/sklopa: 45.025,05 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem

Sklop 2

Številka sklopa: 4
Naslov: Zaščitna očala

Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
25.04.2023
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 3
Število prejetih ponudb MSP-jev: 3
Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 0
Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0
Število elektronsko prejetih ponudb: 3

Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Ne
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
SANOLABOR, podjetje za prodajo medicinskih, laboratorijskih in farmacevtskih proizvodov, d.d.
Leskoškova cesta 4
1000
SI
Ljubljana
Slovenija

Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 1.260,00 EUR
Skupna vrednost naročila/sklopa: 744,00 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem

Sklop 3

Številka sklopa: 4a
Naslov: Vizirji

Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
16.05.2023
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 3
Število prejetih ponudb MSP-jev: 3
Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 0
Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0
Število elektronsko prejetih ponudb: 3

Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Ne
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
SANOLABOR, podjetje za prodajo medicinskih, laboratorijskih in farmacevtskih proizvodov, d.d.
Leskoškova cesta 4
1000
SI
Ljubljana
Slovenija

Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 24.000,00 EUR
Skupna vrednost naročila/sklopa: 25.980,00 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.3 Dodatne informacije
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
CENTER ZA USPOSABLJANJE, DELO IN VARSTVO DOLFKE BOŠTJANČIČ, Draga
Draga 1
1292
Ig
Slovenija

VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
22.05.2023