Naročnik: Javno podjetje KOMUNALA Idrija d.o.o., Carl Jakoba ulica 4, 5280 Idrija
Storitve: Letno vzdrževanje cest in ostalih javnih površin v Občini Idrija v obdobju od 1.1.2024 do 31.12.2026
ZJN-3: Odprti postopek
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 189.043,50 EUR
* V kolikor gre za okvirni sporazum je lahko vrednost oddanega naročila drugačna.    Za več informacij glejte obvestilo o oddaji naročila (razdelek II.1.7).
JN004945/2023-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 27.07.2023
JN004945/2023-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 26.09.2023
JN004945/2023-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 27.10.2023
JN004945/2023-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 02.11.2023
JN004945/2023-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 02.11.2023
SI - Slovenija Glavna lokacija ali kraj izvedbe: občina Idrija
II.2.4 Opis javnega naročila
Barvanje talnih označb
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Začetek: 01.01.2024 Konec: 31.12.2026 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Sklop 17
II.2.1 Naslov
Naslov: Dobava in montaža varovalnih ograj Številka sklopa: 17
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
45233280
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - Slovenija Glavna lokacija ali kraj izvedbe: občina Idrija
II.2.4 Opis javnega naročila
Dobava in montaža varovalnih ograj
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Začetek: 01.01.2024 Konec: 31.12.2026 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.1 Pogoji za udeležbo
III.1.1 Ustreznost za opravljanje poklicne dejavnosti, vključno z zahtevami v zvezi z vpisom v register poklicev ali trgovski register
Pogoji so navedeni v razpisni dokumentaciji oz. ESPD obrazcu
III.1.2 Poslovno in finančno stanje
Merila za izbor, kot so navedena v razpisni dokumentaciji
III.1.3 Tehnična in strokovna sposobnost
Merila za izbor, kot so navedena v razpisni dokumentaciji
III.1.5 Informacije o pridržanih naročilih
III.2 Pogoji, ki se nanašajo na javno naročilo
III.2.1 Informacije o določeni stroki
III.2.2 Pogoji za izvedbo javnega naročila
III.2.3 Informacije o osebju, odgovornem za izvedbo naročila
Oddelek IV: Postopek
IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma. Okvirni sporazum z enim gospodarskim subjektom.
IV.1.4 Informacije o zmanjšanju števila rešitev ali ponudb med pogajanji ali dialogom
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
11.09.2023 10:00
IV.2.3 Predvideni datum pošiljanja povabil k oddaji ponudbe ali sodelovanju izbranim kandidatom
IV.2.4 Jeziki, v katerih se predložijo ponudbe ali prijave za sodelovanje
Slovenščina (SL)
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 12.10.2023
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 11.09.2023 11:00
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.1 Informacije o ponovitvah naročila
Ponovitev naročila: Ne
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 01.09.2023 12:00
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija
VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
Javno podjetje KOMUNALA Idrija d.o.o.
Carl Jakoba ulica 4
5280
Idrija
Slovenija
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
24.07.2023
Dodatna pojasnila
Datum objave: 07.08.2023 07:07
VPRAŠANJE
Pozdravljeni.
Predlagamo vam, da v ponudbenem predračunu popravite postavko "Dobava in zvračanje zemljatega tamponskega materiala frakcije 0-16 mm vzdolž vozišča", na frakcijo 0-22mm, saj bi bil ustrezen tudi tamponski material frakcije 0-22mm. Namreč frakcija 0-22mm je precej lažje dobavljiva in posledično bi bila za vas kot naročnika tudi cena vgradnje nižja.
Hvala za razumevanje.
ODGOVOR
Glede na izkušnje pri vzdrževanju cest ugotavljamo, da je za nasip makadamskih vozišč in bankin ustrezna zrnatost materiala 0-16mm, zato ponudbene dokumentacije ne bomo spreminjali.
Lep pozdrav.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.