Dosje javnega naročila JN9532/2013
Naročnik: ZDRAVSTVENI DOM LJUBLJANA 
Blago: Zobozdravniško potrošno blago
ZJN-2: Odprti postopek

JN9532/2013 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 31.07.2013
    JN9532/2013 Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) 2013/S 148-257406
OBVESTILO O ODDAJI NAROČILA

Poslano tudi na TED

Blago

Zobozdravniško potrošno blago

Datum objave: 31. 7. 2013
Številka objave: JN9532/2013


I.1)IME, NASLOVI IN KONTAKTNE TOČKE ZDRAVSTVENI DOM LJUBLJANA, METELKOVA ULICA 9, Kontakt: Mateja Kocman, SI-1000 LJUBLJANA.
Tel. +386 13003953. Telefaks +386 13003912. E-pošta mateja.kocman@zd-lj.si.
Internetni naslov naročnika (URL): http://www.zd-lj.si
I.2)VRSTA NAROČNIKA Oseba javnega prava.
I.3)GLAVNA PODROČJA DEJAVNOSTIZdravje
I.4)ODDAJA NAROČIL V IMENU DRUGIH NAROČNIKOV Naročnik izvaja postopek v imenu drugih naročnikov: Ne.
II.1)OPISII.1.1)Naziv naročila, ki ga je določil naročnik: JR-06/2013 - Zobozdravstveni material.
II.1.2)Vrsta naročila in mesto gradnje, kraj dobave ali izvedbe Blago.
Nakup.
Glavni kraj dobave: Lokacije naročnika.
Sifra NUTS: SI0.
II.1.3)Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemuII.1.4)Kratek opis naročila ali nabave: Nabava zobozdravstvenega materiala.
II.1.5)Enotni besednjak javnih naročil (CPV): 33141800 (Zobozdravniško potrošno blago)
33138000 (Proizvodi za zobno protetiko in naravnavanje zob)
33141822 (Zobje iz akrila)
33141810 (Zobarska polnila)
33131000 (Zobozdravniški ročni instrumenti)
II.1.6)Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih (GPA): ne.
II.2)SKUPNA KONČNA VREDNOST NAROČILII.2.1)Skupna končna vrednost naročil Vrednost: 506035,58 EUR, brez DDV
IV.1)VRSTA POSTOPKAIV.1.1)Vrsta postopka Odprti postopek
IV.2)MERILA ZA IZBIRO PONUDBEIV.2.1)Merila za izbiro ponudbe Najnizja cena.
IV.2.2)Informacije o elektronski dražbi Uporabljena je elektronska dražba: ne.
IV.3)UPRAVNE INFORMACIJEIV.3.1)Referenčna številka dokumenta, ki jo je izbral naročnik JR-06/2013
IV.3.2)Prejšnje objave v zvezi z istim naročilom Da.
Obvestilo o naročilu.
Številka obvestila v UL: 2013/S 050-081646 z dne 12. 3. 2013
Prejsnje objave v zvezi z istim naročilom na Portalu javnih naročil
Da.
Številka objave na Portalu javnih naročil: JN2722/2013 z dne 8. 3. 2013
ŠT. NAROČILA: 1. sklop, 1. podskupina:
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 13. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 5
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: ZIDENS d.o.o., MESTNI VRH 88F, SI-2250 PTUJ.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 26000,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 26162,50 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 2. sklop, 1. podskupina:
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 13. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 7
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: PRODENT INT., d.o.o., Zvezna ulica 2A, SI-1000 Ljubljana.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 3500,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 3163,83 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 2. sklop, 2. podskupina:
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 13. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 7
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: DENTALEKSPRES d.o.o., Ulica Vinka Vodopivca 1, SI-5000 Nova Gorica.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 1500,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 1324,13 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 2. sklop, 3. podskupina
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 13. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 6
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: PRODENT INT., d.o.o., ZVEZNA ULICA 2A, SI-1000 LJUBLJANA.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 12000,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 11819,90 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 2. sklop, 5. podskupina:
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 13. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 5
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: PRIMA DENT, d.o.o., Pot k sejmišču 32, SI-1231 Ljubljana - Črnuče.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 17500,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 17294,01 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 2. sklop, 6. podskupina:
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 13. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 7
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: DENTALEKSPRES d.o.o., Ulica Vinka Vodopivca 28, SI-5000 Nova Gorica.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 48500,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 47430,20 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 2. sklop, 7. podskupina:
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 13. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 7
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: DENTALEKSPRES d.o.o., Ulica Vinka Vodopivca 28, SI-5000 Nova Gorica.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 13500,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 13476,45 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 2. sklop, 8 podskupina:
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 13. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 7
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: DENTALEKSPRES d.o.o., Ulica Vinka Vodopivca 28, SI-5000 Nova Gorica.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 17000,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 16987,50 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 2. sklop, 9. podskupina:
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 13. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 5
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: DENTALEKSPRES d.o.o., Ulica Vinka Vodopivca 28, SI-5000 Nova Gorica.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 28500,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 27831,50 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 2. sklop, 10. podskupina:
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 13. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 7
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: DENTALEKSPRES d.o.o., Ulica Vinka Vodopivca 1, SI-5000 Nova Gorica.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 14000,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 13904,06 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 2. sklop, 11. podskupina:
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 13. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 3
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: PRIMA DENT, d.o.o., POT K SEJMIŠČU 32, SI-1231 LJUBLJANA - ČRNUČE.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 31500,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 29738,60 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 2. sklop, 12. podskupina:
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 13. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 5
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: DENTALEKSPRES d.o.o., Ulica Vinka Vodopivca 28, SI-5000 Nova Gorica.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 31500,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 30341,40 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 2. sklop, 4. podskupina:
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 13. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 7
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: FARMADENT d.o.o., Minařikova ulica 6, SI-2000 Maribor.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 7000,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 6627,15 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 1. sklop, 2. podskupina:
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 13. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 3
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: INTERDENT, d.o.o., Opekarniška cesta 26, SI-3000 Celje.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 22000,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 22177,41 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 2. sklop, 15: podskupina
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 13. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 6
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: DENTALEKSPRES d.o.o., Ulica Vinka Vodopivca 28, SI-5000 Nova Gorica.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 23000,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 22501,30 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 2. sklop: 16. podskupina
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 13. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 6
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: JOŽEF SEVER S.P., Župančičeva ulica 7, SI-2310 Slovenska Bistrica.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 12500,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 11802,20 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 2. sklop: 17. podskupina
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 13. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 3
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: PRIMA DENT, d.o.o., Pot k sejmišču 32, SI-1231 Ljubljana - Črnuče.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 25500,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 25394,28 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 3. sklop, 1. podskupina
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 13. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 6
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: INTERDENT, d.o.o., Opekarniška cesta 26, SI-3000 Celje.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 6000,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 5701,27 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 3. sklop, 2. podskupina
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 13. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 6
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: PRIMA DENT, d.o.o., POT K SEJMIŠČU 32, SI-1231 LJUBLJANA - ČRNUČE.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 5000,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 4825,68 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 3. sklop, 3. podskupina:
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 13. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 5
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: PRIMA DENT, d.o.o., Pot k sejmišču 32, SI-1231 Ljubljana - Črnuče.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 8500,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 8224,32 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 3. sklop, 4. podskupina
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 13. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 5
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: PRODENT INT., d.o.o., Zvezna ulica 2A, SI-1000 Ljubljana.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 3000,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 2782,75 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 3. sklop, 5. podskupina
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 13. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 4
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: FARMADENT d.o.o., Minařikova ulica 6, SI-2000 Maribor.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 20500,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 20530,08 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 3. sklop, 7. podskupina
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 13. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 6
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: INTERDENT, d.o.o., OPEKARNIŠKA CESTA 26, SI-3000 CELJE.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 10000,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 9411,09 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 4. sklop, 1. podskupina
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 13. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 3
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: DENTALIA d.o.o. Ljubljana, Celovška cesta 197, SI-1000 Ljubljana.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 15500,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 14900,00 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 4. sklop, 2. podskupina
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 13. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 2
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: PRIMA DENT, d.o.o., Pot k sejmišču 32, SI-1231 Ljubljana - Črnuče.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 13500,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 12810,00 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 5. sklop, 1. podskupina:
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 13. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 2
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: DENTALIA d.o.o. Ljubljana, CELOVŠKA CESTA 197, SI-1000 LJUBLJANA.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 20500,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 19485,50 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 5. sklop, 2. podskupina
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 13. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 2
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: PRODENT INT., d.o.o., Zvezna ulica 2A, SI-1000 Ljubljana.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 2500,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 2447,08 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 5. sklop, 3. podskupina
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 13. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 2
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: SANOLABOR, D.D., Leskoškova cesta 4, SI-1000 Ljubljana.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 15800,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 14975,35 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 5. sklop, 4. podskupina
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 13. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 1
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: PRODENT INT., d.o.o., ZVEZNA ULICA 2A, SI-1000 LJUBLJANA.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 13000,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 12425,72 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 6. sklop, 1. podskupina
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 13. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 5
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: PRIMA DENT, d.o.o., Pot k sejmišču 32, SI-1231 Ljubljana - Črnuče.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 25000,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 24471,90 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 6. sklop, 2. podskupina
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 13. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 5
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: INTERDENT, d.o.o., Opekarniška cesta 26, SI-3000 Celje.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 2000,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 1898,59 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 3. sklop, 6. podskupina:
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 13. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 4
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: ZLATARNA CELJE d.d., Kersnikova ulica 19, SI-3000 Celje.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 2500,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 2312,92 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 2. sklop, 18. podskupina:
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 13. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 4
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: ZIDENS d.o.o., Mestni Vrh 88F, SI-2250 Ptuj.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 500,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 208,80 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 2. sklop: 18. podskupina
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 13. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 4
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: PRIMA DENT, d.o.o., Pot k sejmišču 32, SI-1231 Ljubljana - Črnuče.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 4500,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 4302,50 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 2. sklop: 18. podskupina:
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 13. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 4
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: SANOLABOR, D.D., Leskoškova cesta 4, SI-1000 Ljubljana.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 15600,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 14996,07 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 2. sklop: 18. podskupina:
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 13. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 4
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: INTERDENT, d.o.o., Opekarniška cesta 26, SI-3000 Celje.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 1500,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 1358,56 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
VI.1)INFORMACIJE O SREDSTVIH EU Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne.
VI.2)DODATNE INFORMACIJE Naročnik v odprtem postopku za 2. sklop: 13. in 14. podskupino, 3. sklop: 8 podskupino in 5. sklop: 5 podskupino ni pridobil nobene primerne oz. popolne ponudbe, zato izbire v odprtem postopku ni bilo mogoče opraviti. Naročnik je zato postopek oddaje javnega naročila po pravnomočnosti odločitve o oddaji javnega naročila nadaljeval po postopku s pogajanji v skladu s 1. točko prvega odstavka 29. člena ZJN-2. K oddaji ponudbe je za posamezno podskupino povabil ponudnike, ki so v predhodnem postopku oddali ponudbo, in sicer:
- 2. sklop, 13. podskupina: ponudnika SANOLABOR d.d.
- 2. sklop, 14. podskupina: ponudnike DENTALIA d.o.o., INTERDENT d.o.o., PRIMA DENT d.o.o., PRODENT INT d.o.o. in SANOLABOR d.d.
- 3. sklop, 8. podskupina: ponudnike DENTALIA d.o.o., INTERDENT d.o.o., PRODENT INT d.o.o., SANOLABOR d.d. in ZLATARNA CELJE d.d.
- 5. sklop, 5. podskupina: ponudnike DENTALIA d.o.o., PRODENT INT d.o.o. in SANOLABOR d.d..
VI.3)PRITOŽBENI POSTOPKIVI.3.1)Organ, pristojen za pritožbene postopke ZDRAVSTVENI DOM LJUBLJANA, METELKOVA ULICA 9, SI-1000 LJUBLJANA.
Organ, pristojen za postopek mediacijeVI.3.2)Vložitev pritožbVI.3.3)Služba, pri kateri dobite informacije o vložitvi pritožb ZDRAVSTVENI DOM LJUBLJANA, METELKOVA ULICA 9, SI-1000 LJUBLJANA.
VI.4)DATUM POŠILJANJA TEGA OBVESTILA: 30. 7. 2013

ODDELEK I: NAROČNIK
 
 
 
 
 

ODDELEK II: PREDMET NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK IV: POSTOPEK
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK VI: DOPOLNILNE INFORMACIJE