Dosje javnega naročila JN1291/2014
Naročnik: SB BREŽICE 
Blago: Medicinska oprema, farmacevtski izdelki in izdelki za osebno nego
ZJN-2: Odprti postopek

JN1291/2014 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 31.01.2014
    JN1291/2014 Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) 2014/S 023-035751
OBVESTILO O ODDAJI NAROČILA

Poslano tudi na TED

Blago

Medicinska oprema, farmacevtski izdelki in izdelki za osebno nego

Datum objave: 31. 1. 2014
Številka objave: JN1291/2014


I.1)IME, NASLOVI IN KONTAKTNE TOČKE SB BREŽICE, ČERNELČEVA CESTA 15, Kontakt: Rok Škvarč, SI-8250 BREŽICE.
Tel. +386 74668100. Telefaks +386 74668110. E-pošta rok.skvarc@sb-brezice.si.
Internetni naslov naročnika (URL): http://www.sb-brezice.si
I.2)VRSTA NAROČNIKA Oseba javnega prava.
I.3)GLAVNA PODROČJA DEJAVNOSTIZdravje
I.4)ODDAJA NAROČIL V IMENU DRUGIH NAROČNIKOV Naročnik izvaja postopek v imenu drugih naročnikov: Ne.
II.1)OPISII.1.1)Naziv naročila, ki ga je določil naročnik: Medicinski potrošni material
II.1.2)Vrsta naročila in mesto gradnje, kraj dobave ali izvedbe Blago.
Nakup.
Glavni kraj dobave: Splošna bolnišnica Brežice, Černelčeva cesta 17, lekarna, 8250 Brežice
II.1.3)Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemuII.1.4)Kratek opis naročila ali nabave: Dobava medicinskega potrošnega materiala
II.1.5)Enotni besednjak javnih naročil (CPV): 33000000 (Medicinska oprema, farmacevtski izdelki in izdelki za osebno nego)
33100000 (Medicinska oprema)
II.1.6)Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih (GPA): ne.
II.2)SKUPNA KONČNA VREDNOST NAROČILII.2.1)Skupna končna vrednost naročil Vrednost: 582386,20 EUR, brez DDV
IV.1)VRSTA POSTOPKAIV.1.1)Vrsta postopka Odprti postopek
IV.2)MERILA ZA IZBIRO PONUDBEIV.2.1)Merila za izbiro ponudbe Najnizja cena.
IV.2.2)Informacije o elektronski dražbi Uporabljena je elektronska dražba: ne.
IV.3)UPRAVNE INFORMACIJEIV.3.1)Referenčna številka dokumenta, ki jo je izbral naročnik 21/12 JNb
IV.3.2)Prejšnje objave v zvezi z istim naročilom Da.
Obvestilo o naročilu.
Številka obvestila v UL: 2012/S 214-353751 z dne 7. 11. 2012
Prejsnje objave v zvezi z istim naročilom na Portalu javnih naročil
Da.
Številka objave na Portalu javnih naročil: JN11802/2012 z dne 2. 11. 2012
ŠT. NAROČILA: 21/12 JNb
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 17. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 46
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: ADVANTA d.o.o., Letališka cesta 5, SI-1000 Ljubljana.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 1500,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 1149,51 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 21/12 JNb
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 17. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 46
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: ALAMED d.o.o., Motnica 5, SI-1236 Trzin.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 70,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 50,34 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 21/12 JNb
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 17. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 46
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: AMS MEDING d.o.o., Trnovec pri Dramljah 54A, SI-3222 Dramlje.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 3500,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 2731,84 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 21/12 JNb
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 17. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 46
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: CARDIO d.o.o., Peričeva ulica 19, SI-1000 Ljubljana.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 4000,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 3639,59 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 21/12 JNb
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 17. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 46
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: BORMIA d.o.o., Industrijska cesta 5, SI-5000 Nova Gorica.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 52000,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 51230,33 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 21/12 JNb
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 17. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 46
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: CARDIO MEDICAL, d.o.o., Špruha 1, SI-1236 Trzin.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 300,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 273,61 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 21/12 JNb
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 17. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 46
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: COMBIC d.o.o. Podnanos, Podnanos 66A, SI-5272 Podnanos.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 1500,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 1467,62 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 21/12 JNb
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 17. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 46
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: CONMED d.o.o., Kurirska pot 20, SI-1360 Vrhnika.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 600,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 448,52 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 21/12 JNb
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 17. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 46
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: DENTACOM d.o.o., Celjska cesta 58, SI-3212 Vojnik.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 2300,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 2097,89 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 21/12 JNb
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 17. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 46
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: INTERPART, d.o.o., Cesta na Brdo 85, SI-1000 Ljubljana.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 2500,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 2348,19 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 21/12 JNb
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 17. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 46
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: IRIS d.o.o., Cesta v Gorice 8, SI-1000 Ljubljana.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 2500,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 2121,19 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 21/12 JNb
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 17. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 46
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: JOHNSON & JOHNSON d.o.o., Šmartinska cesta 53, SI-1000 Ljubljana.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 11000,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 10639,84 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 21/12 JNb
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 17. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 46
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: KASTOR M.D. d.o.o., Ljubljana, Vošnjakova ulica 6, SI-1000 Ljubljana.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 5500,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 5196,33 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 21/12 JNb
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 17. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 46
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: Kemofarmacija d.d., Cesta na Brdo 100, SI-1000 Ljubljana.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 3500,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 3396,02 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 21/12 JNb
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 17. 1. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 46
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: LABOHEM d.o.o., Kettejeva ulica 16, SI-1230 Domžale.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 2500 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 2360,65 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 21/12 JNb
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 17. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 46
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: MARK MEDICAL d.o.o., Partizanska cesta 109, SI-6210 Sežana.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 45000,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 43507,19 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 21/12 JNb
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 17. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 46
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: MEDIAS INTERNATIONAL d.o.o., Leskoškova cesta 9D, SI-1000 Ljubljana.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 19000,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 17392,78 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 21/12 JNb
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 17. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 46
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: MEDIMAJ d.o.o., Škalce 1F, SI-3210 Slovenske Konjice.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 30,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 7,49 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 21/12 JNb
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 17. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 46
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: MEDIS, d.o.o., Brnčičeva ulica 1, SI-1231 Ljubljana - Črnuče.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 27000,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 26126,98 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 21/12 JNb
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 17. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 46
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: MEDITRADE d.o.o., Središka ulica 21, SI-1000 Ljubljana.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 10000,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 9926,26 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 21/12 JNb
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 17. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 46
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: MIKRO+POLO, d.o.o., Zagrebška cesta 22, SI-2000 Maribor.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 5500,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 5391,90 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 21/12 JNb
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 17. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 46
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: MM SURGICAL d.o.o., Galjevica 81, SI-1000 Ljubljana.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 35500,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 35390,48 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 21/12 JNb
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 17. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 46
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: ORTOLAB d.o.o., Podgorska cesta 2, SI-2380 Slovenj Gradec.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 26000,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 25784,90 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 21/12 JNb
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 17. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 46
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: PAUL HARTMANN ADRIATIC d.o.o., Letališka cesta 3C, SI-1000 Ljubljana.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 43500,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 42918,49 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 21/12 JNb
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 17. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 46
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: pfm medical s d.o.o., Kolodvorska cesta 2, SI-4000 Kranj.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 2500,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 2077,51 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 21/12 JNb
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 17. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 46
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: PROFARMAKON INTERNATIONAL d.o.o., Preradovičeva ulica 20A, SI-2000 Maribor.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 22500,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 21920,39 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 21/12 JNb
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 17. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 46
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: RAM 2, d.o.o., Bratislavska cesta 7, SI-1000 Ljubljana.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 200,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 125,00 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 21/12 JNb
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 17. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 46
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: SALUS, Veletrgovina, d.o.o., Litostrojska cesta 46A, SI-1000 Ljubljana.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 118000,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 114809,98 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 21/12 JNb
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 17. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 46
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: THOMY F.E., d.o.o., Ljubljana, Vodnikova cesta 170, SI-1000 Ljubljana.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 2500,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 2193,85 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 21/12 JNb
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 17. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 46
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: SANOLABOR, D.D., Leskoškova cesta 4, SI-1000 Ljubljana.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 72000,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 70056,11 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 21/12 JNb
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 17. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 46
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: SIMPS‘S d.o.o., Motnica 3, SI-1236 Trzin.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 5500,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 5021,76 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 21/12 JNb
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 17. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 46
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: TOSAMA d.o.o., Šaranovičeva cesta 35, SI-1230 Domžale.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 20000,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 19736,38 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
ŠT. NAROČILA: 21/12 JNB
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA: 17. 6. 2013
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH Število prejetih ponudb: 46
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO: VALENCIA STOMA-MEDICAL d.o.o., Gregorčičeva ulica 9, SI-1000 Ljubljana.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 52000,00 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 50846,43 EUR, brez DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem: Ne.
VI.1)INFORMACIJE O SREDSTVIH EU Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne.
VI.2)DODATNE INFORMACIJEVI.3)PRITOŽBENI POSTOPKIVI.3.1)Organ, pristojen za pritožbene postopke SB BREŽICE, ČERNELČEVA CESTA 15, SI-8250 BREŽICE.
Organ, pristojen za postopek mediacijeVI.3.2)Vložitev pritožb Rok za vložitev pritožb: Zoper to obvestilo o oddaji naročila lahko ponudnik v osmih delovnih dneh po prejemu tega obvestila vloži zahtevek za revizijo.

Zahtevek za revizijo mora vsebovati:
1. ime in naslov vlagatelja zahtevka ter kontaktno osebo,
2. ime naročnika,
3. oznako javnega naročila,
4. predmet javnega naročila,
5. očitane kršitve,
6. dejstva in dokaze, s katerimi se kršitve dokazujejo,
7. pooblastilo za zastopanje v predrevizijskem in revizijskem postopku, če vlagatelj nastopa s pooblaščencem,
8. navedbo, ali gre v konkretnem postopku javnega naročila za sofinanciranje iz evropskih sredstev in iz katerega sklada.

Vlagatelj mora zahtevku za revizijo priložiti potrdilo o plačilu takse.

Zahtevek za revizijo se vloži pisno neposredno pri naročniku, po pošti priporočeno ali priporočeno s povratnico. Vlagatelj mora kopijo zahtevka za revizijo hkrati posredovati ministrstvu, pristojnemu za finance.

Takso je potrebno vplačati na podračun, odprt pri Banki Slovenije za namen plačila taks za predrevizijski in revizijski postopek, številka 01100-1000358802 – izvrševanje proračuna RS. Pri tem mora vlagatelj na plačilnem nalogu vpisati naslednje podatke v predpolje in polje sklicevanja na številko odobritve: 11 16110-7111290-XXXXXXLL (oznaka X pomeni št. objave javnega naročila, oznaka L pa pomeni označbo leta. V kolikor je št. objave javnega naročila krajših šestih znakov se na manjkajoča mesta spredaj vpiše 0).
VI.3.3)Služba, pri kateri dobite informacije o vložitvi pritožb SB BREŽICE, ČERNELČEVA CESTA 15, SI-8250 BREŽICE.
VI.4)DATUM POŠILJANJA TEGA OBVESTILA: 31. 1. 2014

ODDELEK I: NAROČNIK
 
 
 
 
 

ODDELEK II: PREDMET NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK IV: POSTOPEK
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ODDELEK VI: DOPOLNILNE INFORMACIJE