Vzdrževanje programske opreme za informacijsko tehnologijo Datum objave: 27. 3. 2015
Številka objave: JN1978/2015
ODDELEK I: NAROČNIK
I.1)IME, NASLOVI IN KONTAKTNE TOČKE
MJU, Tržaška cesta 21, Kontakt: Tajništvo Direktorata za javno naročanje, SI-1000 Ljubljana. Tel. +386 3695431. Telefaks +386 3695314. E-pošta janko.vidic@mf-rs.si.
Internetni naslov naročnika (URL): http://www.mju.gov.si
I.2)VRSTA NAROČNIKA
Ministrstvo ali kateri koli drugi nacionalni ali zvezni organ, vključno z regionalnimi ali lokalnimi oddelki.
I.3)GLAVNA PODROČJA DEJAVNOSTIJavna uprava
I.4)ODDAJA NAROČIL V IMENU DRUGIH NAROČNIKOV
Naročnik izvaja postopek v imenu drugih naročnikov:
Ne.
ODDELEK II: PREDMET NAROČILA
II.1)OPIS
II.1.1)Naziv naročila, ki ga je določil naročnik:
Vzdrževanje opreme proizvajalca “Cisco System Inc.“ omrežja HKOM
II.1.2)Vrsta naročila in mesto gradnje, kraj dobave ali izvedbe
Storitve.
Kategorija storitve: st. 7.
Glavni kraj izvedbe: Ljubljana
Sifra NUTS: SI.
II.1.3)Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
II.1.4)Kratek opis naročila ali nabave:
Vzdrževanje opreme proizvajalca “Cisco System Inc.“ omrežja HKOM
II.1.6)Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih (GPA):
ne.
II.2)SKUPNA KONČNA VREDNOST NAROČIL
II.2.1)Skupna končna vrednost naročil
Vrednost: 2033991 EUR, z 22 % DDV
ODDELEK IV: POSTOPEK
IV.1)VRSTA POSTOPKA
IV.1.1)Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.2)MERILA ZA IZBIRO PONUDBE
IV.2.1)Merila za izbiro ponudbe
Najnizja cena.
IV.2.2)Informacije o elektronski dražbi
Uporabljena je elektronska dražba:
ne.
IV.3)UPRAVNE INFORMACIJE
IV.3.1)Referenčna številka dokumenta, ki jo je izbral naročnik
4305-42/2013
IV.3.2)Prejšnje objave v zvezi z istim naročilom
Da.
Obvestilo o naročilu.
Številka obvestila v UL: 2014/S 107-188551 z dne 5. 6. 2014 Prejsnje objave v zvezi z istim naročilom na Portalu javnih naročil Da.
Številka objave na Portalu javnih naročil: JN6211/2014 z dne 2. 6. 2014
ODDELEK V: ODDAJA NAROČILA
ŠT. NAROČILA:
ŠT. SKLOPA:
NAZIV:
V.1)DATUM ODDAJE NAROČILA:
3. 2. 2015
V.2)INFORMACIJE O PONUDBAH
Število prejetih ponudb: 2
Število elektronsko prejetih ponudb: 0
V.3)IME IN NASLOV GOSPODARSKEGA SUBJEKTA, KI MU JE BILO NAROČILO ODDANO:
TELEKOM SLOVENIJE, d.d., Cigaletova ulica 15, SI-1000 Ljubljana.
V.4)INFORMACIJE O VREDNOSTI NAROČILA
Začetna skupna ocenjena vrednost naročila: 1908000 EUR, brez DDV
Skupna končna vrednost naročila: 2033991 EUR, z 22 % DDV
V.5)INFORMACIJE O NAROČILIH, ODDANIH PODIZVAJALCEM
Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem:
Da.
Navedite vrednost ali delez naročila, ki bo s pogodbo verjetno oddan podizvajalcem:
Vrednost brez DDV: 29585,86 EUR.
Kratek opis vrednosti/deleza naročila, ki bo s pogodbo oddan podizvajalcem:
Vzdrževanje strojne opreme, programske opreme in strojne programske opreme, zaloge rezervnih delov.
ODDELEK VI: DOPOLNILNE INFORMACIJE
VI.1)INFORMACIJE O SREDSTVIH EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU:
Ne.
VI.2)DODATNE INFORMACIJE
VI.3)PRITOŽBENI POSTOPKI
VI.3.1)Organ, pristojen za pritožbene postopke
MJU, Tržaška cesta 21, SI-1000 Ljubljana.
Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.3.2)Vložitev pritožb
VI.3.3)Služba, pri kateri dobite informacije o vložitvi pritožb
MJU, Tržaška cesta 21, SI-1000 Ljubljana.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.