Dosje javnega naročila 007152/2018
Naročnik: Slovenski državni holding, d.d., Mala ulica 5, 1000 Ljubljana
Blago: NAKUP RAČUNALNIŠKE STROJNE IN PROGRAMSKE OPREME
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 113.810,43 EUR

JN007152/2018-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 15.10.2018
JN007152/2018-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 23.11.2018
JN007152/2018-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 21.12.2018
JN007152/2018-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 21.12.2018

    JN007152/2018-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
Slovenski državni holding, d.d.
Mala ulica 5
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Katarina Košorok Šubic
katarina.kosorok@sdh.si
+386 13009131
+386 13009116

Internetni naslovi
http://www.sdh.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/278334/SDH-NMV-IT-RD.ZIP
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=4708
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Gospodarske in finančne zadeve


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: NAKUP RAČUNALNIŠKE STROJNE IN PROGRAMSKE OPREME
Referenčna številka dokumenta: NMV-03/2018
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
30200000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Računalniška strojna in programska oprema
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
30200000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Sedež naročnika, Mala ulica 5, Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Nakup računalniške strojne in programske opreme
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v dnevih: 60
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
So navedeni v razpisni dokumentaciji.


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
15.11.2018   10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 6 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 15.11.2018   11:00


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 09.11.2018   14:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
15.10.2018

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 16.10.2018   15:56
Pozdravljeni

V kolikor podate pisno zagotovilo, da bo računalnik podpiral obstoječo konfiguracijo in vse morebitne nadgradnje v prihodnosti, bomo sprejeli kot ustrezne tudi računalnike s 400W napajalnikom z 92% izkoristkom.

Datum objave: 25.10.2018   08:17
Vprašanje:
Kaj konkretno se smatra kot namestitev in nastavitev opreme?
Odgovor:
Namestitev in nastavitev vsebuje:
- namestitev programske opreme za upravljanje in uporabo diskovnega sistema na strežnikih, kamor bo diskovni sistem priklopljen (fizični priklop, multipath, cluster disk ipd.).
- nastavitev diskovnega sistema po naročilu naročnika (RAID polja, nastavitev krmilnika, testiranje in optimizacija delovanja ipd.),
Namestitev in nastavitev se izvede izven rednega delovnega časa naročnika.

Datum objave: 25.10.2018   08:18
Zahtevek za pojasnilo::
Iz tehničnih zahtev naročila ni razvidno, kam bo priklopljeno diskovno polje.
V kolikor bo priklopljeno na strežnike, ki so del predmetnega povpraševanja, predvidevamo, da manjkajo v povpraševanju oz. konfiguraciji strežnikov SAS kartice in kabli.
Odgovor:
Diskovni sistem bo priklopljen na že obstoječe strežnike pri naročniku.
Od dobavitelja pričakujemo da bo poleg diskovnega sistema dobavil priključne kable za SAS priklop ter električno napajanje.

Datum objave: 25.10.2018   09:25
Pozdravljeni

Namestitev in nastavitev vsebuje:
- namestitev programske opreme za upravljanje in uporabo diskovnega sistema na strežnikih, kamor bo diskovni sistem priklopljen (fizični priklop, multipath, cluster disk ipd.).
- nastavitev diskovnega sistema po naročilu naročnika (RAID polja, nastavitev krmilnika, testiranje in optimizacija delovanja ipd.),

Namestitev in nastavitev se izvede izven rednega delovnega časa naročnika.


Datum objave: 06.11.2018   13:47
Vprašanje:
Iz tehničnih zahtev naročila ni razvidno, ali želite delovno postajo z operacijskim sistemom ali brez - prosim za pojasnilo.
Odgovor:
Da, delovne postaje naj imajo prednaložen operacijski sistem Windows 10 Professional.

Datum objave: 07.11.2018   12:36
Vprašanje:
Povezljivost strežnikov, se povežejo z RJ45 - dolžina povezovalnih kablov?
Odgovor:
Kabli naj bodo dolžine 5m.

Datum objave: 07.11.2018   13:17
Vprašanje:
Pozdravljeni,
novi modeli strežnikov namesto integriranega RAID krmilnika 12Gb7s SAS z baterijo nadomeščajo baterijo s kondenzatorjem, ki opravlja isto vlogo kot baterija. Ali je dovoljujete to alternativo, ki ne spremeni funkcionalnosti?
Odgovor:
Da.